top of page
  • Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
    Je kunt je vragen en/of opmerkingen sturen naar info@thequiet.nl Onderaan de website staat het kopje "Contact". Op deze pagina vind je een contactformulier en alle overige contactgegevens.
  • Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?
    Op thequiet.nl kun je betalen met iDeal, Creditcard of Apple Pay
  • Wat kost het verzenden van mijn bestelling?
    Standaard verzending: €5,99 Dit geldt voor heel Europa.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    De verwachte bezorgtijd vanaf het moment van bestelling is 5-10 werkdagen. The Quiet hecht veel waarde aan de aarde, het klimaat en het milieu. We produceren pas een product wanneer er een bestelling binnen komt. Hierdoor zijn de bezorgtijden misschien iets langer dan wij, als fast consumers, gewend zijn. Maar hierdoor zijn wij er wel zeker van dat elk product met veel liefde en plezier gebruikt en/of gedragen wordt.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als deze nog niet verzonden is?
    Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren of te wijzigen wanneer deze is goedgekeurd en doorgevoerd.
  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
    Je hebt 14 dagen retourrecht vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt ontvangen. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Het retourformulier kun je onderaan de pagina downloaden. In het document staat precies uitgelegd hoe je je product kunt retourneren. Je wordt terug betaald via originele betaalmethode. Producten ruilen? Dan raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.
  • Mijn product is beschadigd, wat nu?
    Graag vraag ik je om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via het contactformulier of via info@thequiet.nl. Stuur hierbij een foto van jouw beschadigd product.
bottom of page